is het normaal als een jongen die niet je vriend is steeds zegt, ...

zo van, het vaak over seks heeft of over zn edele delen, en er ook opmerkingen maakt, van "sorry hoor moest hem even rechtzetten, moet ook es gebueren'' en je mag ook wel met deze knuppel spelen Als het als grap is is het dan minder/niet erg ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is het ook handig om te zeggen dat jij een jongen/meisje bent, want voor beiden gevallen kan je de vraag lezen, en het maakt wel uit voor het antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kom op, heb je echt niet door dat ie je wel ziet zitten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Bazorg: ik durf zomaar te gokken dat meidjuh78 een meisje is!

Antwoorden (8)

Misschien dat hij daarmee probeert je vriend te worden (of dat ie het enkel voor seks doet...).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij heeft een slechte opvoeding genoten.
Zeg dat jij daar niet van gediend bent,
en mijdt hem voortaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom slechte opvoeding?Bepaal jij dat?Sommige worden heel vrij opgevoed...is dat slecht?Dat niet iedereen daar van gediend is begrijp ik,en daar moet men dan ook iets van zeggen...maar kom niet aanzetten met slechte opvoeding,dit is namelijk grote bs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@futs: dit is geen resultaat van een *vrije* opvoeding, dit zijn gewoon bar slechte manieren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Indien men een goede opvoeding heeft genoten doet men zoiets niet. Hetzelfde als met het tutoyeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat is tutoyeren???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tutoyeren is mensen met jij en jouw aanspreken die normaal gesproken door jou liever met U aangesproken willen worden omdat ze zogezegd niet met jou geknikkert hebben of in de klas hebben gezeten. Mensen die een generatie ouder zijn dan jij bijvoorbeeld.
Misschien is het een persoon die erg veel van dat soort 'foute' grapjes houd.. Dat kan de een niet uit maken, en een ander kan zich hier veel aan storen. Het is nou niet echt heel netjes om de hele dag door dat soort grapjes te maken, maar er zijn altijd mensen die dat wel doen.

Als deze jongen niet een vriend van je is, en je stoort je er veel aan, dan kan je het maar het beste negeren of vermijden. Of natuurlijk er wat van zeggen, maar de kans is groot dat je dan een foute opmerking terug krijgt.

Als antwoord op je vraag: Als het een grap is, dan kan het wel een opluchting zijn (want als het geen grap is en hij met je aan het flirten is, en jij dit niet wilt, kan het een opluchting zijn). Maar echt netjes is het dus niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een grap of niet, als jij het niet leuk vindt, dan is het niet leuk.
Dus of negeren, of hem eens letterlijk goed voor L.. zetten, maar dan moet je wel een gevat antwoord klaar hebben
13 jaar geleden
Het is onder het mom van een grap, kijken of hij je in bed kan krijgen. Verder is het op een asociale manier en kun je hem ook best zeggen dat je daar niet van gediend bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is zeker niet normaal. Misschien denkt hij,dat je zo contact met een meisje maakt en anders is het een onopgevoede plurk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarvan akte.
Komt die vriend tekort aan seksuele aandacht? Je kan hem vertellen dat als die knuppel moeite heeft overeind te blijven staan bij het minste geringste vlaagje wind dat jij die knuppel best met scheerlijnen vast wil maken!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kun je dat even makkelijker voor me vertalen ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is gewoon een opmerking die je kan maken...hij zal zelf wel begrijpen wat hiermee bedoeld wordt, moet je niet letterlijk nemen natuurlijk. Ik bedoel hiermee niet dat jij hem ook moet aanraken daar, maar hem gewoon even voor L.L zetten zogezegd.
Nee, dat is niet normaal. Dit zijn enorm slechte manieren, en dat het een 'grap' is, maakt het niet minder erg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat het een grapje is is zeker wel minder erg dan dat die het meent...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hij doet het best wel vaak .. dus misschien zal die het wel menen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@nickjet: nee, dat is niet minder erg. Ik zet 'grap' niet voor niets tussen aanhalingstekens, zo grappig is het namelijk niet. Een 'grap' is alleen een excuus voor ontoelaatbaar gedrag. @meidjuh: als ik jou was zou ik hard de andere kant op rennen. Bij jongens die zich zo gedragen zouden alle alarmbellen moeten gaan rinkelen.