Dat kun je zelf ook voelen door je vingers aan de binnekant van je wang doet, zo voelt dat ongeveer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha, meester. +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is tog zo??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja zeker, anders gaf ik je geen +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha okee dan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lol +
Het zelfde als wat een meisje met haar vingers voelt als ze zichzelf 'binnengaat' maar dan strakker en heel veel fijner.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag het hem zelf!

Ik denk dat dat voor elke man/jongen anders voelt/ervaart.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
haha, leuke :P
Nattigheid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als het goed is wel ja, anders kan het pijnlijk zijn voor beide partijen
Als het goed is..voelt die jongen een heel grote liefde voor dat meisje..

Groet,

Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ItisILeClerc
13 jaar geleden
Ter informatie: liefde en seks hebben niets met elkaar te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ItisILeClerc daarom ook: als het goed is ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En alleen dan is het goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jeetje man, als je niet wil dat dit soort vragen gesteld worden, ga dan niet naar t kopje sexualiteit ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar staat dat iemand niet wil dat dit soort vragen hier gesteld worden? Snap je het eigenlijk wel?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja kijk hoe die stuurt, groet, vet dom
Gevoel van intimiteit en genot
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een soort van " thuiskomen"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
aahaha, als je bij het vrouwelijke versie komt van deze topic zie je allemaal dood serieuze antwoorden, en hier.. tjaa.. mannelijk.. +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze was ook doodserieus
Geen vrouw is hetzelfde waar je als man bij de ene een warme vochtige omhelzing ervaart voel je bij een ander wat meer samentrekken en een strakker gevoel.
De ene is erg nat van zichzelf bij een ander is glijmiddel onontbeerlijk.
Sommige zijn ondiep en voel je de wand een ander is een bijna bodemloze put etc. etc.
Los van die verschillen voel je als er sprake is van liefde een samensmelten van beide lichamen en is het gevoel heel intens.
Als het puur sexuele lust is is het een soort verovering en een uitbarsting van driften (wat wederzijds kan zijn) en dat hoeft niet oneerbiedig te zijn.
In beide gevallen is de eerste penetratie het intenst omdat een bepaalde verwachting en spanning er altijd is en de vraag van hoe "zij" aanvoelt op dat moment duidelijk wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heel mooi en plastisch uitgedrukt haha +
Vochtig en een warm en fijn gevoel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alsof je plaatselijk in een lekker warm bad stapt :)