Ben ik homosexueel als ik een jongen heb gepijpt?

Hoe kom ik er nu achter of ik homosexueel ben?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
10.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Idd dat vroeg Ik me ook net af heb het namelijk ook een keer met een jongen gedaan als je deze dingen leest voel je weet een beetje opgelucht maar toch blijft je het gevoel hebben dat je fout bezig bent weet iemand hoe je dat voorkomt?:s ik vind het zelf niet erg maar voel me ook niet echt prettig er door
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach jongens toch, wie leert jullie toch om je zo vervelend te voelen? Of je het nu doet om te experimenteren of omdat je gewoon homo bent, je bent sowiesó niet 'fout bezig'!

Antwoorden (12)

Niet automatisch, maar het zou wel kunnen.

Je kunt het ook hebben gedaan uit een soort nieuwsgierigheid. Het is best mogelijk dat je het lekker en fijn vond om te doen - zelfs dat betekent niet automatisch dat je homosexueel bent.

Kijk of je op de langere duur meer op jongens of meer op meisjes valt. Pas dan weet je of je wel of niet homosexueel bent.

Enneh - al zou je homosexueel zijn, wat dan nog? Het geeft misschien wat praktische problemen, maar die komen bij onverdraagzame mensen vandaan. Die kun je, naarmate je ouder en zelfstandiger wordt, steeds beter ontwijken of van goede repliek dienen. Gelukkig is homosexualiteit in Nederland lang niet meer zo'n groot probleem als er vroeger - onterecht - van werd gemaakt.

Toegevoegd na 50 seconden:

Enneh - als je een jongen hebt gepijpt en je bent zelf een meisje, dan heb je helemaal geen reden om te denken dat je misschien homosexueel bent...   ;-)
13 jaar geleden
Dat hangt van bepaalde zaken af.

Als jij een meisje bent, dan nee.
Ben je een jongen, dan heb jij een homoseksuele daad uitgevoerd.

Vond je het erg prettig en doe je het graag nog een keer en voel je je niet langer aangetrokken tot vrouwen, dan mag jij jezelf gerust homoseksueel noemen.

Vond je het erg prettig maar wil je desondanks ook nog graag met vrouwen naar bed, dan mag jij jezelf biseksueel noemen.

Vond je het geen reet aan, dan ben jij nog altijd hetero.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
correctie: vond je "er" geen reed aan ;)
Nee, dit is experimenteel. Als alle mannen, die in hun pubertijd geëxperimenteerd hebben met een vriend, homofiel zouden zijn, dan zouden er bijna geen hetero's overblijven.
Je bent homo als jouw voorkeur uitgaat naar mannen.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan toch, Jassper? jc54 zegt niet dat álle mannen wel eens geëxperimenteerd hebben met hetzelfde geslacht, alleen dat het heel normaal is en erg vaak voorkomt.
als je een jongen bent , zou dat kunnen zijn
als je een meisje bent, hoop ik dat je genoten hebt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mag een jongen er niet van genieten? ;p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
So wie so moet je dit soort dingen alleen doen als je er van geniet, anders moet je het laten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
idd anders houdt je er alleen maar een slecht gevoel aan over en dat is het niet waard ;)
homo zijn word niet gekoppelt aan bepaalde handelingen op zich.
als jij je niet kan voorstellen dat je gelukkig zal worden met een vrouw, niet zo verliefd kan worden op een vrouw al op een man, je je erg prettig voelt bij het hebben van sex, in de naaste omgeving zijn, je leven te delen met een man ben je waarschijnlijk homo.

als elke jongen die geëxperimenteerd zou hebben met andere jongens homo zou zijn, elke meid die geëxperimenteerd zou hebben met een meid lesbi zou zijn zou de wereld heel veel meer homosexuelen en bisexuelen hebben!

homo zijn kan dus worden bepaald door een sterke voorkeur voor mannen in het algemeen, en niet door bepaalde handelingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cryofiel
13 jaar geleden
+ voor deze prima uitleg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thanx :)
Tuurlijk niet, dat hoeft echt niet gelijk zo te zijn.
Dit kan uit nieuwsgierigheid zijn gebeurd, of de spanning hoe het zou zijn, nee je bent niet gelijk homo.

Misschien ben je 'bischierig' zoals sommige het noemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor, als puur en alleen ooit een seksuele ervaring met een andere man gehad hebben je homo zou maken, zou het percentage homo's ineens gigántisch stijgen. Heel veel jongens experimenteren weleens met een andere jongen, al zijn er veel die dat achteraf (onterecht, want het is niets om je voor te schamen) zouden toegeven.

Seksuele oriëntatie wordt bepaald door op wie je valt, niet door met wie je seks hebt. Alleen een jongen gepijpt hebben zegt dus niets over je seksuele oriëntatie. Misschien ben je homo. Of bi. Of hetero. Daar valt met deze informatie niets over te zeggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cryofiel
13 jaar geleden
Goed beschreven.
Nee, je bent niet per definitie homoseksueel. Veel mensen, zowel jongens als meisjes experimenteren seksueel met het zelfde geslacht.

Homoseksueel ben je volgens mij alleen als je seks met het zelfde geslacht verkiest boven seks met het andere geslacht. Als je de één niet verkiest boven de ander noemen we dat biseksueel.

Geniet gewoon van deze ervaring en maak je niet te veel zorgen om de labels die mensen ergens op plakken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Expirimenteel of niet... Ik zeg ja, tenzij het gebeurd is onder dwang.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zegt meer over jou dan over de vraagsteller.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er wordt een vraag gesteld waarop ik antwoord geef naar mijn inzicht. Je hoeft het er niet mee eens te zijn...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dat hoeft inderdaad niet. En gelukkig heeft GV dan ook de mogelijkheid ingesteld om te reageren op een antwoord. Maar even serieus, je weet toch dat jouw mening inhoudt dat een héél groot deel van alle mannen homo zou zijn? Een beetje onderbouwing zou ook wel leuk zijn, in plaats van alleen roepen dat iemand homo is. Stel dat het bij die ene keer pijpen blijft, en hij de rest van zijn leven alleen nog ervaringen met vrouwen heeft. Hoe lang duurt het dan voordat hij in jouw ogen weer hetero is? De eerstvolgende niet-gedwongen ervaring met een vrouw? Eén ervaring is volgens jou toch immers genoeg om iemands seksuele oriëntatie te definiëren? Of geldt dat alleen voor homoseksualiteit? En waarom dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Okee, ik zal het wat verder uitleggen. Ik kan me niet voorstellen dat je bij wijze van experiment zo ver gaat. Als iemand 100% hetero is probeer je dat niet uit. Om iemand dan meteen homo te noemen gaat wellicht ver, maar bi(schierig) toch zeker. Als je niet zeker bent van je geaardheid dan is het wellicht toch tijd om andere hokjes op te zoeken dan hetero. En er zijn wel meer mensen die experimenteren, maar mijn voorstellingsvermogen reikt zover niet. Dat is wellicht bekrompen van mij, of anderzijds heel ruimdenkend van jullie.
Niet per definitie.
Je kunt niet na 1 experiment jezelf in een hokje plaatsen en dat is ook niet nodig.
Je zult meer aan jezelf moeten vragen wat je er van vond en zelfs dan is het nog de vraag want vaak is de eerste keer heel vreemd en of is de situatie/locatie niet helemaal goed.
Maar dat is vaak bij eerste hetero ervaringen hetzelfde er zijn maar weinig mensen die hun eerste ervaring helemaal super vonden.
Als e het fijn vond en het lijkt je leuk/lekker om verder te gaan moet je dat vooral doen en als je dan uiteindelijk jezelf beter op je plaatst voelt bij een man dan bij een vrouw zou je kunnen stellen dat je homosexueel bent.
Maar als je het ook nog steeds leuk en lekker met een vrouw vindt zou je je zelf als bisexueel kunnen betitelen.
En dan ie er nog dat hele grote gebied tussen homo en bisexueel zijn want iedereen zit er ergens tussen in van 1 % homosexueel en 99% hetero tot 1% hetero en 99% homosexueel.

Geniet van alles, experimenteer met alles en uiteindelijk zul je gelukkig zijn met je leven zonder ooit spijt te hebben van iets wat je niet geprobeerd hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben je een schilder, als je eens een tuinhekje verft?
Ben je een chauffeur, als je eens iemand wegbreng?
Ben je een timmerman, als je een schilderijtje ophangt?

Oftewel, nee dus... je bent niet gelijk homo als je eens iemand gepijpt hebt. Zelf heb ik tot mijn 12e ongeveer ook geexperimenteerd.
Maar ik zou het niet tegen je vrienden zeggen, want die hebben er maar 1 woord voor. nl HOMO!!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je niet zelf weet of je homo bent ben je geen homo.
Je voelt zelf wel aan tot welk geslacht je je voelt aangetrokken.
Zijn het mannen en vrouwen, dan ben je bisexueel.