Hoe voelt een zaadlozing voor een man?

Ik ben zelf een vrouw en heb nog geen vriend maar ik wil wel graag weet hoe het precies voelt om een zaadlozing te krijgen. Op internet krijg je vaak zo'n vaag antwoord als: 'je bekkenbodemspieren spannen zich aan', maar dan weet ik nog niet precies hoe dat voelt. Kan iemand mij een echt gedetailleerde beschrijving geven, van een ervaring? Het maakt niet uit hoe het precies is, en alles mag er bij. Kreunen, hijgen enz.

Toegevoegd na 28 minuten:
Ik krijg de indruk dat ik hier nog te jong voor ben. Dan laat ik het nu zo, misschien een andere keer. Bedankt voor alle hulp.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.3K

Antwoorden (3)

Nou dat is moeilijk te beschrijven, als ik vroeg aan jou hoe het voor de meisjes voelt zou je het ook niet kunnen.

Maar: Je voelt tintelingen rond je penis een soort van gekietel, verder is het bij elke man anders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent een soort van de controle kwijt, maar niet op een vervelende manier. Hoe langer het voorspel hoe langduriger de lozing en dus ook hoe heftiger de ervaring.

Kort samengevat voelt het eigenlijk als een soort van hele, hele (héle) fijne nies :)

PS. en daarna ben je echt moe. er komt een soort hormoon vrij waar je slaperig van wordt. je man kan er dus niet altijd wat aan doen als hij snel daarna in slaap valt ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Haha, een nies, leuk omschreven :)
Wel netjes afvegen na het snuiten he ;) haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En dat je daarna moe bent vindt ik ook wel kloppen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vind ik het daarom zo fijn te niezen? ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel goed omschreven alleen je kunt je el degelijk trainen om niet in slaap te vallen en gewoon door te gaan.
Na enige oefening duurt dat "dipje" maar een paar seconden en heb je weer heel veel energie om je sexpartner verder te bevredigen.
Vergelijk het maar met een moment in de vergadering dat je heel nodig voor een grote boodschap naar de wc moet en net jouw agendapunt wordt aangesneden.

Wachten op het gevoel van verlossing, druk, je kan nergens anders meer aan denken.

En dan mag je naar de wc en alles laten gaan...