Ik Las laatst ergens, dat bij iemand een erectie verdween, door het omdoen van een condoom.. Hoe kan dit?

En wat kun je eraan doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (10)

Niet genoeg sensuele prikkels
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan zit ie te strak en wordt je bloedtoevoer vernauwd waardoor die weer klein wordt. Koop grotere condooms, wijder
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen zin meer. Kan de beste overkomen.

Toegevoegd na 10 minuten:
Het technisch werkje is soms een moment van bezinning: "waar ben ik mee bezig?" of "met wie?"
En dan wordt soms de missie afgebroken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het technisch werkje is soms een moment van bezinning: "waar ben ik mee bezig?" of "met wie?"
En dan wordt soms de missie afgebroken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar ligt het bij mij sowieso niet aan, want ik heb nu iets meer dan anderhalf jaar met mijn vriendin, en dit weekend wordt (hopelijk als het nu wel lukt) de eerste keer..
Het kan de afleiding zijn van even moeten prutsen, het condoom kan slecht passen, maar het doet zijn werk als voorbehoedsmiddel dan wel erg (te) goed....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sommige mannen verliezen hun seksuele opwinding en daarmee ook hun erectie bij het omdoen van een condoom.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat je eraan kunt doen : het verwerken in je voorspel.
Vraag je partner het condoom om te doen, en misschien is zij héél inventief in de wijze waarop zij dat doet....
(je kan het, als partner, met je mond en je lippen omdoen - ik denk, dat die erectie dan echt niet zijn koppie laat hangen)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zoeken naar een condoom, het pakje niet open kunnen krijgen, klungelen met omdoen, onzekerheid....allemaal factoren die 'de mood' kunnen beinvloeden en kunnen doen afnemen.

oefening baart kunst en hiermee is een situatie als dit te voorkomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die vraag was gesteld door mij..
Ik ben er zelf achter gekomen dat het o.a. komt door de onderbreking: condoom zoeken, pakken, verpakking openmaken, en dán eindelijk omdoen..
En een iets grotere condoom is misschien ook aan te raden. (niet te groot, want dan is het niet meer vertrouwd)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is zegmaar dat tijdens, of na het omdoen dat het ineens hup slap is. Ondanks dat het ff vaag klinkt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het niet vaag klinken..
Het klinkt juist heel bekend, want ik heb net wel een paar suggesties gegeven, maar ik weet zelf ook nog niet of die wel werken!
Maar het helpt sws als je vriendin hem omdoet, ipv jijzelf;)
Is het al een keer gelukt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nouja, ik ben de vriendin haha
Waarschijnlijk doordat het condoom misschien afknelt, waardoor de bloed doorstroming minder soepel verloopt.
Ook kan het natuurlijk door de spanning komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de gevoelens verdwijnen bij het omdoen van het condoom dan verdwijnt de erectie. Het kan ook zijn dat het condoom niet goed is te klein etc. Ook kan het nog zijn dat het pijn doet of dat degene die het omdat het niet lekker genoeg doet zodat hij weer slap word.