Hoe groot is kans op SOA's als je het wel altijd veilig doet (met condoom) maar met afwisseleinde partners (waar onder ook prostituees)?

bepaalde SOA's kan je bijv. ook door zoenen krijgen? etc.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (7)

Als de condoom goed gebruikt en niet scheurt 0% volgens mij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
0% kunnen ze nooit garanderen maar de kans is wel klein. Door zoenen kun je geen soas krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door zoenen kun je ook geslachtsziekten krijgen!!!!!!!
Zie de toelichting op een van de antwoorden. Alle slijmvliezen kunnen geinfecteerd raken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
O.a. herpes is zo'n rotzak die z'n weg door alles heen weet te vinden en daar moeilijk weer weggaat. En de kans is groot om deze op te lopen bij enig lichamelijk contact.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Genitale wratten kun je ook met condoom krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hepatitis kun je door zoenen overkrijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens durex bied het mannen condoom mits goed gebruikt 98% bescherming en het vrouwencondoom mits goed gebruikt 95% bescherming.