hepatitis b weg?

Ik ben besmet geraakt met hepatitis b een tijd terug. Ik heb in het begin wel last gehad van me lever. Maar nu niet meer. is de hepatitis nu weg?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vermoed dat het een glitch van de nieuwe servers is, Fiederieke, er zijn ineens wel héél veel vragen die twee keer binnen een paar minuten gesteld worden.

Antwoorden (1)

Hepatitis B is een ernstige vorm van leverontsteking, veroorzaakt door het hepatitis B-virus (HBV).
De ziekte geneest meestal spontaan, maar kan ook
chronisch worden. Dit kan leiden tot levercirrose, leverkanker en overlijden. In een procent van de gevallen evolueert de hepatitis, waardoor de lever niet meer kan functioneren en er met spoed een levertransplantatie nodig is.