Om ongewenste zwangerschap te voorkomen. Veel jonge meiden gebruiken het ook tegen de acne.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Reguleren menstruatie
Bescherming tegen zwangerschap.

Toegevoegd na 43 seconden:
Het is ook erg handig dat je je menstruatie kan uitstellen als het bijvoorbeeld even niet uitkomt.
13 jaar geleden
Om niet zwanger te worden of om de heftigheid van de menstruatie wat te verminderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hamile kalmaman icin. Ter voorkoming van zwangerschap bijvoorbeeld
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt me niet op zijn plaats op deze site om (gedeeltelijk) in het Turks te antwoorden.
- regelmatige menstruatie
- minder pijn bij menstruatie
- tegen acne

Er zijn zelfs vrouwen die het gebruiken om te voorkomen dat ze zwanger worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+)
- om zwangerschap te voorkomen (99% betrouwbaar)
- voor de regeling van je menstruatie
- voor minder menstruatieklachten
- tegen puistjes

Uitgebreide info:
http://www.anticonceptiepil.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
om je niet zwanger te raken als je gaat vrijen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het weten wanneer je ongesteld moet worden.. je kan ook zo uit reken met vakantie of iets.. dat je het dan niet word ;)

en natuurlijk tegen zwangerschap.