hoe kun je met een douche kop klaarkomen?

hoe lukt dat?

Toegevoegd na 5 minuten:
als vrouw

Toegevoegd na 5 minuten:
als vrouw

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
42.2K

Het beste antwoord

Pak een harde straal en richt hem op het gevoeligste plekje en experimenteer daarmee. En dan bedoel ik geen straal zoals bij een hogedrukreiniger, want dan word je niet blij hahahaa Het hardste straaltje dat uit de douchekop komt kan genoeg zijn. Helaas zijn niet alle douchekoppen er geschikt voor. Het is wel een heel fijne manier van jezelf verwennen ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Oefening baart kunst.
Ik zou hem alleen niet helemaal inbrengen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Auw!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ook niet een beetje hoor!! au...
Cryofiel
13 jaar geleden
Ligt eraan welke kant je als eerste inbrengt...
Cryofiel
13 jaar geleden
Gewoon losschroeven, daar is echt geen geweld voor nodig. Ook handig als je de douchekop wilt ontkalken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alles beter dan de staafmixer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahaha wtf??
Cryofiel
13 jaar geleden
Hmm... wat moet ik hier nu weer van denken...
;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, als ik toch eerst een schroevendraaier moet halen en dan dat ding nog moet los schroeven....pffff....
Cryofiel
13 jaar geleden
Die van mij kan ik uit de houder nemen (zodat ik slang met douchekop in de hand heb), en daarna kan ik gewoon de douchekop van de slang schroeven. Daar heb ik echt geen schroevendraaier voor nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ow, nou dat scheelt alweer...:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja, als je dan toch al een schroevendraaier vast hebt...
(ook hier geldt dat het ene einde "gezonder" in te brengen is dan het andere).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoeft niet hoor, gewoon alleen maar laten draaien...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LOL!
En een plus voor al die minnen.
kan echter alleen als vrouwzijnde, dan houd je de stralen van de douche boven de clitoris en dan maar wachten :P

Toegevoegd na 3 minuten:
net erachter dat het als manzijnde ook kan, mijn excuses
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- komt van mij. Klaarkomen met behulp van de douche kop lukt(te) mij ook. En ben geen vrouwtje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vraag me af wat jij dan uitvreet in de douche
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
woops, dacht even niet na, ik snap al dat u het boven uw eikel houd, zat even niet op die manier te denken :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha wat dachten jullie dan dat ik er mee heb gespookt? @ arbor u is niet nodig hoor
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
*uitgespookt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad door de stralen uit de douchekop op je clitoris te richten en dan het versterken door harder en zachter te doen. als je dat dan een tijdje doet. kan je inderdaad klaarkomen ja. Bronnen:
- Ervaring.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Toegevoegd na 3 minuten:
net erachter dat het als manzijnde ook kan, mijn excuses" Dat heb je dan snel uitgetest :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahaha, ik baseer mijn beredenering op een reactie van bosbouwerd
Je kunt klaarkomen door met de stralen uit je douchekop over je 'edele'delen te gaan. Dit komt omdat de stralen water de er op spuiten deze stimuleren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is ook erg gezellig om samen te doen : lekker tegen hem aanleunen, en dan maar genieten in je badkuip (als je die hebt), of zittend in je douche....
Amadea
13 jaar geleden
Het is wel een kind van 12 jaar wat dit vraagt....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus? Zó kwetsbaar zijn kinderen van 12 nou ook weer niet, het is niet alsof er hier complete pornoverhalen staan.
Door de straal dusdanig te doseren en de temperatuur in te stellen en vervolgens op jouw "gevoelige" plekje te richten.
Dus "ontdek je plekje" en geniet er zijn talloze vrouwen die op die manier een orgasme bereiken samen met hun partner of alleen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maseerstraal en dan een vrijvende beweging maken over het gevoeligste gedeelte
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik neem mijn vrouw mee onder de douche en ik zeg tegen haar vanaf nu noem ik je douchekop. Werkt prima.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoeld als grap, snap ik. Maar bepaald grappig was die niet. Het spijt me. Hier vraagt iemand om serieuze antwoorden, en goeievragen die op goeeivraag.nl worden gevraagd, verdienen naar mijn mening een goed antwoord. Ze vragen het tenminste niet voor niets. Een vraag hoort bij een antwoord en andersom :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen op mijn opmerking geef je een reactie?
Ik ga jou een serieus antwoord geven, bemoei je met je eigen zaken.
En als jij de vraag echt serieus neemt, ga dan een abonnement op de Donald Duck nemen.