is dat mogelijk; Zwanger raken in het openbaar zwembad?

Als ik ga gaan zwemmen in een openbaar zwembad en als er daar een man heeft gemastrubeert dat je zwanger raakt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
60.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens homeopatische ideeën (een vele malen in water verdund goedje voorkomt datgene wat het bij normale concentraties veroorzaakt) zou dit juist het ultieme voorbehoedsmiddel moeten zijn...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij heb je een gat in de markt ontdekt simply
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plus voor Simply.

Het beste antwoord

Deze vraag stel je naar aanleiding van je vorige vraag?

Nee, dat is niet mogelijk! Je hoort of leest wel eens wat, maar dat zijn broodje aap verhalen.
Sperma in een zwembad leeft niet lang vanwege de chloor in het water. En dan moet die spermacel door het water zwemmen om vervolgens door de stof van je bikini in je vagina te kruipen? Onmogelijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Niet mogelijk, als de spermacellen de drager verlaten zullen deze na enkele seconden sterven in het zwembadwater, en geen bedrijging meer vormen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach ja, geeft niet hoor :) we doen allemaal ons best :p. Groetjes,........
Nee, dit is vrijwel compleet uitgesloten. Het chloor in het water zorgt er voor dat sperma slechts enkele seconden kan overleven in het water. Daarnaast is sperma vrijwel beweegloos bij de temperatuur van het zwembadwater.

Vervolgens heb je bij wamr water het probleem dat een spermacel moeite zal hebben de afstand tot een vagina te overbruggen, en deze is vervolgens ook nog eens niet toegankelijk als een dame gewoon in een zwembad aanwezig is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neej onmogelijk! De kans is klein dat dat beetje sperma in dat grote zwembad bij jou in de buurt komt laat staan door jou broekje heen je vagina in en dan ook nog de goeie weg zwemt naar jou eitjes.. Neej daar word je niet zwanger van
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
natuurlijk niet he. omdat en nog andere te voorkomen doen ze chloor in het water
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helemaal onmogelijk is het niet, ondanks wat de andere antwoorden hier zeggen. Alleen wel verdomd onwaarschijnlijk!

Zoals gezegd is chloor ontzettend slecht voor sperma, is water te koud, zit je badpak in de weg en moet de sperma dan nog een lange weg afleggen.

Dan nu de mogelijk uitzondering. Je zit gezellig samen met je vriendje in het zwembad, in een hoekje ergens waar niemand je ziet. En jullie zitten aan elkaar. Hij vingert jou terwijl jij hem aftrekt. Dan kan het zijn dat hij per ongeluk wat sperma cellen uit het water bij je naar binnen duwt.

Hoogst onwaarschijnlijk, toegegeven, maar mogelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen als het spermacellen met een TomTom zijn (grapje). Nee, maak je maar geen zorgen. Ze gaan dood in het chloorwater en de kans dat ze door je broekje heen bij jou binnenkomen is nulkommanietes. En hoeveel jongens/mannen zullen in het openbaar in het zwembad gaan masturberen ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sterker nog, spermacellen kunnen contact met water niet aan.
al zitten jij en je vrienden allebij bloot in een badje en hij komt klaar.
dan nog kan je niet zwanger raken,
sperma+water=onmogelijk om zwanger van te worden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is absoluut onmogelijk (net zoals door op een vuile wc-bril te zitten). Die spermatozoïden zouden dan door een chlooroplossing gedurende lange tijd metersver moeten zwemmen (normaal 7 cm), dan doorheen je zwempak en door je gesloten vagina ... Als je op die manier zwanger wordt, dan ben je bevrucht door een SUPERSUPERSPERMATOZOID, en dan wordt je moeder van een SUPERSUPERKIND.
Conclusie: van fabeltjes wordt je niet zwanger, wel van onvoorbereid vrijen !!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou en of je zwanger kunt worden in een openbaar zwembad, MITS je het lef hebt onder water (of op de kant van mijn part, of in het badhokje) echte seks te hebben met een partner.

Maar van eventueel verdund sperma in chloorwater is zwanger raken volkomen uitgesloten. Net als van een vieze WC-bril, een niet goed schoongemaakt hotelbad of een tweedehands spijkerbroek.

Zonder seks worden meisjes alleen maar zwanger in sprookjesboeken, In het echt zul je toch minimaal op de een of andere manier seks moeten hebben, hoe en waar dan ook. Of stevig worden geholpen door de medische stand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kristal
13 jaar geleden
en in de Bijbel ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zeg ik ; sprookjesboeken ;-)
Kristal
13 jaar geleden
;-))
Nee dit is onmogelijk , want anders zou de wereld al overbevolkt zijn denk ik .