ik was ongesteld en na een week weer?!

ik ben vorige week ongesteld geweest, en vandaag ben ik opeens weer ongesteld.. ik dacht dat het lag aan dat ik gisteren sex heb gehad, ook pas voor de 2e keer. maar ik weet niet waar het aan licht? is het raar?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (2)

Nee, zeker niet.

De meeste vrouwen worden onregelmatig ongesteld, gemiddeld elke 4 weken. Soms verspringt dit een beetje.

Je hoeft je helemaal niet druk te maken, en het komt niet door seks.

Soms gebeurt dit nou eenmaal, je hoeft je echt geen zorgen te maken, geloof me!

Toegevoegd na 9 minuten:
Aah, je bent dus een puber, na inderdaad 2 jaar wordt het regelmatiger, weinig vrouwen worden precies om de 4 weken ongesteld, verwar het andere antwoord dus niet met 'regelmatig' dat je een hele regelmatige menstruatie zal krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heb ik ook wel eens.
Dat komt puur omdat we nog in de puberteit zitten ;p
2 jaar nadat je voor het eerst ongesteld bent geworden, zou het ongeveer regelmatig moet worden.
Kijk ander eens op www.beinggirl.com