Wat kan hij hebben en wat kan hij eraan doen?

mijn vriend heeft tijdens de sex zijn penis geknakt.
nu is zijn balzak helemaal donkerblauw/ paars.
het is niet heel erg gevoelig meer, maar is wel erg opgezwollen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga hiermee naar een arts toe, dit klinkt niet al te gezond, het is belangrijk dit soort zaken door een professional te laten beoordelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En, wat zei de dokter tegen je?

Antwoorden (5)

Dit is echt iets om door een huisarts te laten beoordelen, maak zo spoedig mogelijk een afspraak.

Toegevoegd na 47 seconden:
Het kan mogelijk een penisbreuk zijn, maar dit kan ik niet met zekerheid zeggen, ik ben geen arts: http://nl.wikipedia.org/wiki/Penisbreuk
13 jaar geleden
Het kan zijn dat er een zwellichaam in zijn penis gescheurd is. Bij een stijve zijn die gevuld met bloed, dat veroorzaakt de erectie. Als het bloed er via een scheur uit zou kunnen lopen verklaart dit wel de blauw/paarse zak. Hier is echt dringend medische hulp bij nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Scheuring van zwellichaam is meest voorkomende symptoom na "penis-knakking"

Misschien morgen even langs de huisarts gaan met hem!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dokterrrrr!!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de sodemieter naar de dokter heen....