Wat is het verschil tussen sex en neuken?

Is er überhaupt een verschil tussen sex (seks) en neuken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
29.3K

Het beste antwoord

Het eerste is met liefde, het 2de met alleen lust.

Toegevoegd na 16 seconden:
Dat vind ik zelf tenminste.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Neuken is een goed Nederlands woord.

Sex niet.

Toegevoegd na 45 minuten:
Nu even serieus, het bovenstaande is wel correct maar niet echt bruikbaar.

Het is een definitiekwestie.

Soms wordt onder seks bijvoorbeeld ook orale seks verstaan en andere handelingen, terwijl onder neuken vaak seksuele handelingen worden verstaan waarbij penetratie plaatsvindt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is geen verschil.
Het woord is anders maar heeft dezelfde betekenis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neuken is een werkwoord; Seks is een zelfstandig naamwoord. Als je seks hebt, ben je effectief aan het neuken. Neuken is ietwat platter taalgebruik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neuken is een nummertje maken, sex kan je ook op andere manieren bedrijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neuken is alleen de daad, Sex is ruimer gebied van dingen die ermee te maken kunnen hebben
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
neuken is met een penis in iemands vagina op en neer gaan.
seks is o.a. dat, maar ook pijpen, beffen en alle aanverwante gebeurtenissen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sex heb je met iemand van wie je houdt

neuken doe je bij de hoeren

sex is veel nauwer verbonden met liefde en daar bedrijf je de liefde met iemand van je houdt

Toegevoegd na 9 minuten:
daar=daarmee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
och sjaan ik heb veel min-naars
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de hoeren??
Seks is een ruimer begrip. Als je neukt heb je altijd seks, maar als je seks hebt hoef je niet per sé te neuken. Seks is namelijk meer dan alleen neuken, bijvoorbeeld ook aftrekken/vingeren en pijpen/beffen.
Neuken is alleen daadwerkelijk penetreren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Seks,(geen sex) geeft het gehele scala ven het sexuele verkeer tusse 2 of meerdere partners aan, terwijl neuke meer een kwestie is van : Drop,drin,druit,draf!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het verschil is: Het één is lekker en het andere ook. haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sex verwijst naar 'sexuele handelingen'. Neuken is zo'n handeling. Net als: pijpen, beffen, vingeren, etc.

Neuken wordt ook wel 'geslachtsgemeenschap' genoemd. Hierbij penetreert de penis de vagina.

Het verschil tussen beide is, zoals eerder gemeld, dat neuken altijd sex is, maar sex niet altijd neuken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het antwoord is zo

neuken is het doen zonder kinderen te krijgen
en sex is het doen met kinderen krijgen
Bronnen: