Erectiestoornis als gevolg van sterilisatie?

Zo'n zes jaar geleden ben ik gesteriliseerd. De ingreep stelde niks voor en ik herstelde snel.
Echter, na een jaar of twee kreeg ik af en toe last van erectiestoornissen. Mijn penis werd niet meer zo hard. Nu na zes jaar lukt het soms niet eens om hem half hard te krijgen. En als het al een keer lukt kom ik heel snel klaar.
Verder ben ik gezond en vind ik mijn vrouw en zij mij nog steeds aantrekkelijk, dus daar ligt het niet aan.

Van de huisarts heb ik viagra gekregen en zelfs die hebben niets uitgehaald.

Wie herkent dit en kan dit een gevolg zijn van de sterilisatie?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wel vreemd dat dit twee jaar na de sterilisatie is. Doet vermoeden dat er geen relatie tussen is.
Gewoon terug naar de huisarts gaan.

Antwoorden (5)

goh wat sneu...
ja de broer van mijn man heeft het ook meegemaakt...en die ging voor een passend antwoord terug naar het ziekenhuis..die heeft nu een een soort pompje gekregen waarmee hij hem opblaast...misschien is dat ook iets voor jou...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
pompje? lol :p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat vult hij met water en dan pompt hij het op en heeft hij een erectie...zo zei mijn schoonzus het...ik heb het uiteraard niet gezien,,en dat hoef ik ook niet haha lol
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat ze wel niet verzinnen tegenwoordig.
Het lijkt erop dat jouw 'terugslagklep' lekt. Reden om weer eens met jouw arts in het ziekenhuis te gaan praten. Ze lossen dat i.d.d. soms op met een pompje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan een gevolg zijn van sterilisatie maar dat hoeft niet.
Ik neem aan dat jullie als partners de nodige "opwarmtijd "
al uitgeprobeerd hebben.
Je geeft aan dat je half hard al snel klaarkomt, dus de opwinding moet dan voldoende zijn, anders zou dat niet lukken.
Blijft over de pomp, voorheen gebruikte men wel injecties met een opiaat(opial meen ik), waardoor de penis lang hard bleef.Deze injecties zijn verdrongen door viagra/cialis
maar het kan zijn dat in dit specifieke geval de injecties beter werken.
Dat is dus een vraag voor de uroloog, die ook de klepwerking in de zwellichamen kan checken.

Het lijkt me zaak er aandacht aan te besteden , sex met een halfharde penis is erg lastig.
Succes en sterkte.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt me niet dat het een gevolg van sterilisatie is. Daarbij wordt alleen de spermatoevoer onderbroken. Je hebt ook geen diabetes, neem ik aan? En gaf ook de huisarts behalve de viagra geen oorzaak aan? Na mijn sterilisatie heeft het nog jaren lang prima gefunctioneerd, totdat de diabetes roet in het eten gooide. Toch maar terug gaan naar arts of specialist,is het enige wat ik je kan aanraden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is mogelijk en een verwijzing terug naar de uroloog is een optie die je met de huisarts af kunt spreken.