Bij welke omtrek hoort welke maat condoom?

Ik heb in een tv programma gezien dat je goed naar de maat moet kijken en dat het gaat om de omtrek, maar hoe weet je welke maat je moet kiezen na het meten van de omtrek?

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik neem aan dat je maten zoals S, M, L en XL hebt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.3K

Antwoorden (2)

er bestaat ook Magnum als maat, kijk eens op: http://www.condomerie.com/webshop/casindex_uitleg.php?language=nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar heb je een speciaal apparaatje voor, zie de afbeelding.

Je kunt ook de adviezen van de condomerie in Amsterdam ter harte nemen, of als je in de buurt bent langs gaan (In de Warmoestraat) voor advies.

Toegevoegd na 2 minuten:
Op veiligglijden.nl (what's a name) kan je ook je maten invoeren. Er wordt dan de omtrek gevraag, dan kan je beter een meetlint nemen.

Toegevoegd na 40 minuten:
Op de eerste zin na is mijn antwoord wel serieus. De condomerie is gespecialiseerd in verschillende maten condooms en geven aan dat het zelfs per fabrikant verschilt.

Als een condoom van een merk erg lastig om gaat kan je beter een grotere kopen. Durex heeft in ider geval comfort XL en Comfort XXL condooms. Kwestie van proberen.

Toegevoegd na 41 minuten:
Zie de link van de condomerie voor uitleg over de tabel.