De key om de ware te ontmoeten is hem niet zoeken...
HOe minder je op zoek bent en blij bent met je zelf en emotioneel zelfvoorzienend bent straal je dit uit en dit vinden mensen interessant.. Met emotioneel zelfvoorzienend bedoel ik dat je geen reactie goedkeuring van mensen nodig hebt om je goed te voelen in dit voorbeeld geen vriend vriendin nodig hebt om je goed te voelen...

Eigenschappen ? Tsja elk persoon valt op een andere ware maar ze hebben wel allemaal 1 gemeenschappelijke eigenschap en dat is :zelfvertrouwen, uitstraling....

Door deze uitstraling ben je deels aangetrokken tot hem en hij ook tot jou omdat jouw uitstraling daar is...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

At the right time and the right place. Als jullie er beiden open voor staan. Eigenschappen: jullie vullen elkaar aan. En zo niet... Liefde is blind, je zult dus veel door de vingers zien!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door goed te zoeken of het gebeurd gewoon. Die persoon heeft de eigenschappen waar jij gek op bent
13 jaar geleden
hij/zij komt zelf op je pad en ineens is die klik er.
je denkt dan, wowwww wat een wereld vent, of meid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op je werk en hij is heel lief.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat weet jij alleen wanneer de tijd er rijp voor is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als, wij mensen zo overzichtelijk en logisch in elkaar zaten dat hierop het antwoord een lijstje met eigenschappen zou zijn EN een lijstje met eigenschappen van de partner, zouden niet zoveel relaties stuklopen.

Dit is niet te omschrijven, voor iedereen loopt het anders, voor de meeste mensen is de "ware" gevoelsmatig wel herkenbaar (de "klik" ) maar bij andere groeit dat gevoel in de tijd, en dat zijn zeker niet de slechtere relaties
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plus 1
Op een plek die jullie allebei toevallig op dat moment prettig vinden en waar jullie je chill voelen enzo.
En die persoon heeft dan een coole en tegelijk lieve uitstraling,nou en dan ga je kijken wat jullie gezamenlkijke hobbies en interesses zijn en later wat hij of zij voor jou voelt.
En als die persoon dan jou héél erg met respect en liefdevol behandelt en het ook wederzijds is en je samen een toekomst willen hebben met z'n twee,dan is dat de ware voor jou.