wat kan je buiten doen als het koud is?

ik en me vriend willen stiekem afspreken maar we kunnen niet ergens naar binnen ja mss wel in winkels maar daar kan je niet wat leuks doen... als je begrijpt wat ik bedoel.. dus wouden we iets gaan doen maar weten niet wat want het is erg koud.. hebben jullie tips?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8.5K

Het beste antwoord

Je kunt met dit weer heerlijk wandelen in het bos.

En met de 'als je begrijpt wat ik bedoel' leuke dingen kun je misschien beter even wachten tot jullie ouders genoeg gewend zijn aan het idee dat jullie wat hebben dat jullie niet stiekem hoeven af te spreken. Of het in ieder geval wat warmer is!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hej onze ouders weten er al van hoor:P maar vorig wiekent mag ik hem niet zien en aankoment wiekent ook al niet :( dus doen we het stiekem ;)

Andere antwoorden (8)

Iets van een daghotel boeken? Ik denk dat dat moet bestaan. En dan ga je overdag daarin. Dan doe je je ding en dan ga je aan het eind van de dag weer weg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
BUITEN
sterredag
13 jaar geleden
vraagsteller heeft ook over winkels enzo, dat is dan ook niet echt buiten.
ga naar de bibliotheek, moet je zachtjes doen is wel geheimzinnig, voor de korte momenten hebben die ook een toilet.

winkels hebben kledinghokjes, neem de wat grotere warenhuizen, valt het minder op.

ga naar het wijkgebouw, daar is het vast warmer en kun je vaak goedkoop een drankje bestellen.

ga naar het zwembad
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry maar een kleedhokje?
sterredag
13 jaar geleden
wat is er mis met wat knuffelen en zoenen in privacy?
sterredag
13 jaar geleden
o fijn weer mensen die minnen geven zonder reden. Hoop dat mensen ook lezen waarom de vraag gesteld wordt en hoe deze eigenlijk bedoeld is. volgens mij wordt er gewoon een plek buitenshuis gezocht, waar ze wat kunnen doen. en normaal gesproken is dat gewoon buiten, alleen daar is het nogal koud.
als je echt niet naar binnen kunt denk ik dat een stevige wandeling het enige is dat er even in zit.
of breng een HELE grote warme deken mee, sla die om allebei heen, dan kan er misschien nog iets gezelligs gebeuren (brrrrrr)
13 jaar geleden
Kleed je warm aan en bouw een sneeuwpop.
Of misschien kun je gaan schaatsen ergens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga ergens naartoe waar je goedkoop een consumptie kunt nemen en je niet weggekeken wordt. Bij ons heeft de kringloopwinkel bijvoorbeeld een heel gezellig cafeetje waar de koffie en ook de appeltaart maar 1 euro per kopje en per portie kosten. Je kunt daar ook in het meubelengedeelte op de banken gaan zitten of aan de tafels daar. Op de bedden liggen kan wel maar is een beetje gek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je geen geld hebt voor een hotel kan je natuurlijk ook altijd nog proberen om het huis van iemand die je kent te lenen (familie/vrienden) of misschien op je werk? Dat zijn tips voor zomer en winter!
Grote voordeel van de winter is echter dat het koud is dus bevroren autoruiten! Kijk uit dat je het niet te warm
krijgt ivm smelten ruit...

berging of schuur kan ook maar is allemaal niet echt romantisch of relaxed en als je toch al zo ver bent is een lift of andere openbare ruimte wel de oplossing en erg spannend maar ben je nog niet zo ver? In dat geval is misschien een stevige wandeling wel het best en wachten op de lente!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er zijn zoveeeeeel dingen!
zwembad
cinema
shoppingcenter
...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lekker een filmpje meepikken!