Kan men een voorbehoedsmiddel gebruiken bij het vingeren van de vrouw?

Het is mogelijk om een soa te krijgen wanneer men de vrouw vingert en nadien de mond aanraakt, dus kan de man handschoenen e.d. dragen bij het vingeren van de vrouw? Of zijn er andere voorbehoedsmiddelen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.1K

Het beste antwoord

Echt middelen zijn daar niet voor. Het "beflapje" is bijna niet meer te krijgen en niet echt geschikt om te gebruiken bij het vingeren.
Een alternatief voor et beflapje is keukenfolie (volgens de GGD. (nou probeer het maar eens hij ligt meteen slap van de lach)
Latex handschoentjes zijn een goed alternatief en worden vooral bij anale sex ook wel gebruikt in de swingers scene. Het geeft wel een apart (onpersoonlijk) gevoel maar wordt ook als lekker ervaren.
Je kunt ook handreiniger gebruiken die kun je in kleine flesjes krijgen en tussendoor gebruiken zonder water ook handig bij meerdere partners.
Er zijn natuurlijk grenzen aan het proberen te voorkomen van soa's en veel dingen zijn ook tegenstrijdig. Bijv. de meeste mensen neuken met condoom vervolgens hebben ze orale sex zonder.
Heb je geen vaste partner dan is het belangrijk om je af en toe te laten testen en dat ook van je partners eisen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Ja doe handschoenen aan dat zal ze wel lekker vinden.
13 jaar geleden
ronron1212
13 jaar geleden
men is het er niet mee eens. Nee je kunt te vergaan is voorzichtigheid. Overdrijven is een kunst je kunt ook beter geen sex meer hebben
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ronron...er zijn idd vrouwen die dat lekker vinden hoor. heel apart gevoel.
+je
ronron1212
13 jaar geleden
ja dat geloof ik graag maar niet allemaal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+, voor de humor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eigenlijk zou je alleen maar plusjes moeten krijgen, want het is niet in zijn geheel op te maken of je sarcastisch bent of niet...
Dus van iedere lezer zou je het voordeel van de twijfel moeten krijgen:)
ronron1212
13 jaar geleden
ja lekker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jha je hebt ook rubber keuken handschoenen met noppen.
ik denk wel dat somige vrouwen hier geen probleemen mee zullen hebben xD
een vingerhoedje gebruiken

Toegevoegd na 6 minuten:
ga eens naar de bibliotheek en lees eens een paar boeken over veilig vrijen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+, een goedmaker.
Trek over elke vinger een condoom.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn minnaars kennen geen humor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha +
Je loopt normaal gezien geen risico als je een vrouw vingert. Er is een kleine kans op schurft of schaamluis. Als je echt geen risico wil lopen zou je een vingercondoom kunnen gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de apotheek verkopen ze dozen met vingercondoms, 100 stuks voor E 4.50 of zo iets, voor het inbrengen van zalf of het onderzoeken van vagina en/of anus. Kun je gewoon zonder recept kopen. Niemand kijkt daarvan op.
Koop wel vetvrije glijcreme. Vroeger, al vanaf de oude chinezen gebruikte men beflapjes, maar vinger condoms zijn toch handiger.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop een vingerfibrator: http://www.teasershop.nl/index.php?item=feelztoys---rosa-vingervibrator&action=article&aid=9893&lang=NL
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt er een opengeknipt condoom overheen leggen, maar een SOA gaat niet op je vingers zitten, dus als je naderhand je handen goed wast is er geen probleem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een Soa kan je op verschillenden manieren oplopen.
Zelfs door intieme handelingen, zoals vingeren.
Dan is het inderdaad aan te raden, om een vingercondoom te gebruiken.
Op het internet kan je zelfs een test doen, om te kijken of je mogelijk een Soa kunt hebben.
Je kan ook altijd samen naar de huisarts gaan, om jullie te laten testen, als jou dat een veiliger gevoel geeft.

Is voor homoseksuelen en hetero mensen die soa test, linkse knopje voor homseksuelen, rechter voor hetero`s.