Mijn vriend heeft de laatste tijd geen zin &/ of "geen behoefte aan sex" Heb zoal alles geprobeerd met weinig resultaat. Wat moet ik doen?..

Praten helpt niet het gesprek valt stil, oraal uitdagen maar dan moet ik het zelf afmaken.. Geen initiatief nemen.. Het helpt niet. Ben een beetje ten einde raad.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Alles hangt af van jullie leeftijd. Als jullie beiden jong zijn, dan is het een teken aan de wand. Hij kan een permanent gebrek aan libido hebben, of hij kan geen zin in sex met jou hebben, of er is een ander probleem. Niet mee blijven doorsukkelen.
Als jullie beiden erg jong zijn, dan is hij misschien 'overfed'
Als jullie ouder zijn, dan moeten jij de vraag opnieuw stellen, meet wat meer informatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb de vraag gesteld, en het zou wel kunnen dat hij 'overfed'. Hij er daarnet een fijn gesprek mee gehad en de nodige antwoorden gekregen.
Wat mij toch verder heeft geholpen :)
Toch bedankt !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankje voor het antwoord. Ondertusse is het gebeterd
En ja inderdaad het was gebrek aan libido en had niet met mij te maken of een ander probleem :)

Andere antwoorden (10)

ik denk dat je hem het beste zijn gangetje kunt laten gaan.
als iemand nee zegt, geen zin heeft, dan kan je dat niet dwingen.
laat hem maar ff en probeer na een weekje of wat rustig aan te vragen waarom niet.
zeg er dan bij dat je het graag wilt weten omdat jij je zorgen maakt.

geef hem de tijd die hij nodig heeft.

succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je zou aan je vriend kunnen vragen of hij helemaal nog wel zin heeft in een relatie..
dat je geen zin meer hebt in sex is al een teken dat er iets niet goed is...
en als al je ondernemingen niets hebben uithalen.. word het tijd om met hem te praten...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja praten ik krijg wel wat antwoorden.
Maar niet voldoende om daar uit een oplossing uit te halen. En ik weet als ik er te veel over wil praten of vragen, dat maakt em lastig en zit ik weer vanaf nul.
Maar ik deel je mening :
"dat je geen zin meer hebt in sex is al een teken dat er iets niet goed is…" ik weet dat als hij er geen behoefte aan heeft dat er dan iets scheelt, heb ik ook kunnen ondervinden toen en heeft hij mij dat ook eerlijk toe gegeven.
Maar nu blijkt het niets te zijn enkel dat hij der geen behoefte aan heeft. Mja of ik dat moet geloven is een andere vraag.. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een - van mij.geen zin in sex is geen teken dat je relatie niet goed,er zijn meerdere dingen wat een heel grote rol kan spelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat je geen zin in sex hebt hoeft niet te betekenen dat er met je relatie iets mis is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ voor nynke..
Een man heeft meestal geen seks omdat hij met een probleem zit en vrouwen praten over hun problemen maar mannen trekken zich terug inzichzelf en proberen het probleem op te lossen..

Ik zou als ik jou was praten met je vriend waar hij mee zit ... Ik denk dat er meer achter zit dan geen zin in sex.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zou van alles kunnen zijn waarom hij geen zin heeft in sex en hij er niet over wil praten ....

Ik weet niet hoe lang dit al duurt, maar als het langer is dan een paar weken, dan zou ik hem toch pushen om te praten.
Er zou iets mis kunnen zijn met zijn gevoelens voor jou .... of hij is verliefd op een ander .... of heeft misschien zelfs al iets met een ander, maar durft het je nog niet te vertellen ....

Een vriendin haar vriend wou ook een tijdlang geen sex .... bleek achteraf dat haar vriend rondliep met een soa die hij opgelopen had bij iemand anders! Zij vond het uit toen ook zij last kreeg .... ze móest door hem besmet zijn, want zij had alleen sex met hém gehad. Toen was het einde relatie, want hij wou niet praten, .... ontkende alleen dat hij vreemdgegaan was en gewoon geen zin had in sex.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De kunst is om een balans te vinden van niet te geforceerd het antwoord willen weten en toch ergens een mogelijkheid zien of hij met je wilt delen wat hem bezig houdt. Ik kan me voorstellen dat er iets onder zit wat moeilijk bespreekbaar te maken is. In zo,n geval kun je beginnen om vanuit jezelf te spreken volgens het principe van de "Geweldloze communicatie". Dit gaat met respect voor hem en voor jezelf.
Je ziet en hoort iets aan hem, wat doet het je emotioneel en wat zou je graag willen. Dit zijn de drie eerste stappen van het proces van Marshall Rosenberg. Ik kan me voorstellen dat je graag hem wilt begrijpen. Daar zou de focus kunnen liggen en de sex even naar het tweede plan schuiven. Ik wens je inspiratie toe en een terugweg naar de intimiteit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vrees ook dat hier meer achter zit. Lastig dat er niet over te praten is. Maar als het iets "relatief" onschuldigs is (bijv onwijze stress op zijn werk) zou ik toch denken dat hij zou roepen: laat me nou, het ligt aan mijn werk.

Het enige dat ik nu kan bedenken maar ik weet niet of je daar al aan toe bent is tegen hem zeggen: als we er echt niet over kunnen praten begin ik te denken dat je een ander hebt of mij niet meer ziet zitten, en dan kijken hoe hij reageert.

Maar, kijk uit, dat wordt wel een heel heftig gesprek als het tot een gesprek komt

sterkte
13 jaar geleden
Misschien heeft hij wel ergens pijn ofzo of een wondje.
maar misschien heeft tie ff geen energie ervoor(kan ook natuurlijk).
Maar als tie echt lang geen zin blijft hebben ,moet je gewoon aan m vragen waarom hij niet (meer) wil neuken met je en of hij wel zich goed in z'n vel voelt zitten ofzo.
Maar anders als jij lusteloos blijft,moet hij misschien maar ff beter naar de dokter gaan,want mankweert hij misschien wat.

Ik hoop dat dit een beetje helpt.
groeten

Toegevoegd na 1 minuut:
oooh,ik bedoelde ipv jij lusteloos = hij lusteloos.
sorry.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
das best k*t ga gewoon naar hem toe en praat over een leuk onderwerp bv een film en ga dan zelf een beetje bij hem friemelen wedden dat =hij het gevoel erg mist en dan door gaat suc6 en have fun.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou het laten rusten.Begin niet meer over sex,maar gewoon afwachten tot hij de stap zet.Niet iedereen heeft veel behoefte om sex te hebben.Misschien valt hij wel op het "andere geslacht",en durft hij hier niet over te praten.Masturbeert hij wel?En hoelang hebben jullie al een relatie?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja kan verschillende oorzaken hebben, bijv depressie, gebruik van anti depressiva (of andere medicijnen) drugsgebruik (heroine bijv). Praat met hem, en dring niet op, heb begrip voor hem.