hoe kan je weten of je Teleiofilie hebt?

teleiofilie is liefde naar volwassenen

Toegevoegd na 1 uur:
teleiofilie is net als efebofilie, gerontofilie en pedofilie een geaardheid, maar in dit geval dan jegens volwassenen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kom maar op.
sorry maar kon het laten.
wat een woord.
lijkt wel op bak leverworst.. hihi
ben dr nog niet achter. Toegevoegd na 2 minuten:
niet moet ertussen.
en bied derect me excuus aan?

Het beste antwoord

als je gevoelens van aantrekking tot volwassenen hebt;dus echt jonge mensen die zich aangetrokken voelen tot oudere volwassenen en bejaarden dan spreekt men van teleiofilie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

wanneer je als kind of adolescent je ónevenredig of obsessief aangetrokken voelt tot een ouder iemand
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je die gevoelens hebt naar ouderen , dan is je vraag beantwoord .