hoe krijg je een penis met een afwijking ( naar links of naar rechts ) recht.

Zonder pillen e.d. of operatie. Alleen serieuse antwoorden a.u.b

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.2K

Antwoorden (11)

Alleen met een operatie als ze überhaupt al iets eraan kunnen doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een tijd lang erom denken om hem aan de andere kant in je broek te laten hangen. Dus in de richting naar welke kant je hem wilt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk alleen maar met een operatie, sowieso moet je weten dat geen enkele man een rechtstaande penis heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een beetje naar links of rechts is geen afwijking. Laat hem eens aan de huisarts zien. Wij kunnen niet beoordelen of de "afwijking" extreem is. Meestal is er weinig aan te doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit is echt een vraag voor een dokter..
een afwijking die jij noemt kan je zelf niet oplossen..
neem contact hierover met je huisarts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Afwijkingen van een lichaam zijn vaak natuurlijk, of komen door een ongeluk of door langdurig verkeerd gebruik van je lichaam (denk aan de kleine voetjes van Chinese vrouwen). Wil je een afwijking aan je penis zou je daar werk voor moeten verrichten.
Het spreekt voor zich dat het natuurlijk niet goed is om iets in die richting te gaan doen, dus ik raad het je ten strengste af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bijna alle piemels hebben een afwijking naar links of naar rechts. Soms wijzen ze ook in een bochtje naar boven. Het is volkomen normaal en niks om je zorgen over te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je er geen last van hebt, zou ik het gewoon zo laten. Een van mijn ex-vriendjes had dat ook en we hadden er beide geen last van bij het vrijen.

Maakt niet uit toch? Is uniek. Hoewel niet echt uniek, want er zijn veel mannen die dit hebben volgens mij.

Toegevoegd na 23 seconden:
Zonder operatie zal het niet gaan.
13 jaar geleden
Niet, maar de afwijking moet wel heel erg zijn,wil je er (bij het plassen of anderzins ) last van hebben, behalve als je je er voorschaamt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als hij naar rechts afbuigt dan ben je waarschijnlijk rechtshandig en heb je je vaak met die hand afgetrokken

je kunt dan proberen om je met links af te trekken zodat hij weer naar links komt

dit is een serieus antwoord
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt me sterk dat er überhaupt compleet rechte penissen bestaan.