Wat zijn de risico's als je geest niet voldoende tot rust komt?

9 jaar geleden
in: Psyche
1.1K
Amadea
9 jaar geleden
Dat je prikkelbaar wordt, niet te genieten voor je huisgenoten.

Antwoorden (3)

Wanneer je vermoeidheid zich blijft opstapelen, raakt je lichaam steeds meer uit balans en dit kan ervoor zorgen dat je overspannen raakt oftewel een burn-out krijgt. Dit lijkt vaak plotseling, maar er is een heel proces van opbouwende vermoeidheid aan vooraf gegaan.
fremar
9 jaar geleden
je lichaam geraakt oververmoeid na een tijd en sommige mensen voelen zich dan niet goed.
wat ze voelen: heel moe, misselijkheid, vrij veel hoofdpijn.
wat je op dat moment het meest wilt is in je bed liggen in een donkere kamer en slapen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt last krijgen van hoofdpijn, je kan je slecht concentreren. Dingen gaan langs je heen. Je bent sneller chagrijnig of snel aangebrand. Het kan ook zo zijn (hoeft niet) dat je sneller gestresst bent als je niet uitgerust bent e.t.c.