Ik heb ADD , hoe kan ik socialer worden ?

IK heb ADD , en ik zou graag wat socialer willen worden . de meeste mensen zeggen dat ik zo stil ben op school . ik wil dat ik wat meer ga praten , heeft er iemand wat Tips?

Toegevoegd na 14 uur:
IK heb ook een verminderde dodis medicatie gevraagd aan mijn arts , zou dit invloed kunnen hebben?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Psyche
1.3K

Antwoorden (1)

Niet forceren om te praten. Het gaat vanzelf. Als jij je prettig voelt dan komt er vanzelf de behoefte om mensen dingen te vertellen. Luisteren en observeren kan ook heel of misschien nog wel waardevoller zijn. Wees lief voor jezelf, dan komen de mensen vanzelf naar je toe met wie jij je woorden wil delen.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waardevol antwoord, onbegrijpelijk dat hier een min staat. Forceren om teveel te praten doen al genoeg mensen, dus in de allereerste plaats zorgen dat je je prettig voelt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Die min komt ongetwijfeld door de opmerking "het gaat vanzelf", wat natuurlijk wel erg gemakkelijk is om te zeggen/schrijven, maar in werkelijkheid gaat het doorgaans echt niet vanzelf. (De min was niet van mij).