Bestaan er privé klinieken voor GGZ behandelingen?

In de huidige GGZ instelling waar ik nu onder behandeling ben schiet de behandeling niet op. Het staat in de regio bekend als hét psychiatrische ziekenhuis.

Aangezien er ook privé klinieken bestaan voor bijvoorbeeld plastische chirurgie, vroeg ik me af of dit soort klinieken ook bestaan binnen de GGZ.

Toegevoegd na 1 uur:
Gezien de onderzoeken die tot nu toe zijn gedaan ben ik echt op zoek naar een kliniek die de mogelijkheid heeft tot opname.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Psyche
16.1K

Het beste antwoord

Er is wel een privékliniek, zie ook de link. Zij zeggen ook de enige breed spectrum kliniek te zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er zijn in Nederland talloze psychiatrische privé klinieken. hier zitten vooral mensen met bijv. een burn-out of zware depressies. echter zijn dit hele luxe klinieken met een hoog prijskaartje en zoals je al kan raden wordt dit niet volledig vergoed en zal je dus flink je portemonnee moeten open trekken. deze klinieken zitten dan ook vaak vol met rijke zakenmensen en (semi)bn'ers.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waar zitten deze talloze klinieken dan?