Wie weet een goed forum waar je terecht kan als je psychische problemen hebt en bepaalde vragen die daar mee te maken hebben ?

De hulpverlening schiet echt te kort, hebben ook geen tijd meer wegens de bezuinigingen. Daarbij zou ik graag mijn verhaal vertellen zodat ik er achter kan komen wat er precies allemaal met me aan de hand is zodat ik er wat aan kan doen. Hoe het nu gaat schiet het totaal niet op. Een hulpchat is fijn maar in een half uur tijd kun je daar niet alles uitleggen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Psyche
4.4K

Antwoorden (3)

Of het fora zijn waar je iets aan hebt weet ik niet, maar hier heb je in elk geval een paar mogelijkheden om eens te proberen:
http://www.psycholoog.net/forum/index.php
http://www.pandoraforum.nl/forum/viewforum.php?f=33
http://www.mondriaan.eu/pagina/?itemID=1569&menuitemID[]=193¤tMenuitemID=193
Je zou je verhaal eens op een paar fora kunnen zetten en zien welke reacties je krijgt. Aan de hand daarvan kun je altijd nog beslissen welk forum je het meest aanspreekt.

Succes!
11 jaar geleden
Misschien kan je een eigen forum beginnen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan je verhaal kwijt op deze forums :
Voor als je kampt met paniekaanvallen/angst www.paniekaanval.nl
Voor algemenere vragen (schoonheid,psyche,...)www.medischforum.com
Je kan ook bij teleonthaal terecht voor algemene problemen. Je kan bellen of chatten. Ik heb het paar weken geleden ook gedaan en ze nemen echt wel de tijd om te antwoorden: www.tele-onthaal.be
Ik weet niet vanwaar u precies bent maar hier in belgie hebben we ook zoiets als het jac waar je met allerlei vragen terecht kan.
Hopelijk heb je hier wat aan!