Hoe komt het dat ik na een lange avond toneel denk in mijn slaap dat ik er nog steeds ben

Hallo ik heb elke dinsdag toneel lessen en die duren 4 uur daarna kom ik laat thuis en ga ik douchen en slapen enfin ik denk dan dat ik nog op toneel ben en ga dan rechtop zitten en redenen verzinnen waarom ik daar in mijn onderbroek zit ik vind dit gênant maar ook interesant hoe komt dit toch is mijn vraag bedank voor antwoorden als die er komen dan

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Psyche
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wow, denk eens aan punten en komma's de volgende keer. Dit is moeilijk te lezen zo.

Antwoorden (4)

Omdat je dit langdurig hebt gevolgd, en later in bed zit je nog helemaal met je gedachte daarin.
Is heel herkenbaar als ik uit ben geweest en ga met de bus terug naar huis en ga dan naar bed en dan slaap ik en denk ik dat ik aan het slapen ben ik die bus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heb ik als ik savonds gewerkt heb ik doe dan lekker douchen en nog een uurtje tv kijken om me hoofd ergens anders op te zetten anders ben ik heel de nacht aan t werk als ik geen tv kijk effe relaxen dus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kan een vorm van faalangst zijn. Dat je aan je toneel terugdenkt is heel normaal maar dat je denkt dat je daar in je onderbroek zit is dus een vorm van faalangst. Je bent je dus eigenlijk de hele tijd aan het afvragen of je wel goed genoeg je best doet. Misschien een advies om met de regisseur/regisseuze te praten over dit probleem. Deze zal je vast vertellen dat die faalangst nergens voor nodig is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk omdat je de drukke avond moet verwerken. Misschien help het als je opschrijft wat je hebt meegemaakt dan kan het zo zijn dat je er in je slaap niet meer mee bezig bent. Of met iemand er over praten en dan voordat je gaat slapen even een boek lezen iets rust gevends doen in ieder geval en dan gaan slapen.