wie kent een interne therapie voor mensen met burn-out of chronische vermoeidheid?

Een tijd terug hoorde ik van iemand die (in het oosten van het land) een therapie ging doen van enkele weken in verband met chronische vermoeidheidsklachten en persoonlijkheids stoornis/klachten.
Ik kan er echter niets van vinden op internet. Heeft iemand een idee waar dit kan zijn? Alvast bedankt voor het meedenken!!

Toegevoegd na 1 minuut:
Het betreft een reguliere instelling/therapie, dus geen alternatieve geneeswijzen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Psyche
1.2K

Het beste antwoord

Ik weet niet of je deze wil zeggen, maar onderaan deze pagina vind je een instelling waar je opgenomen kan worden met burn-out. Ik zet hier speciaal de link naar de hele pagina omdat er nog veel andere interessante info over burn-out op staat.

http://wiki.obdeventer.nl/index.php/Dossier_Burn-out

Hopelijk ben je er iets mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de site, ik vind er veel informatie op!!