Goede psycholoog/psychiater omgeving arnhem of achterhoek?

Ik ben vandaag bij de huisarts, omdat ik al langere tijd vermoed dat ik ADD heb en waarschijnlijk ook nog eens last heb van faalangst. Dus nu heb ik een doorverwijsbrief gekregen.

Nu ben ik in de achterhoek naar mijn huisarts geweest, maar woon het grootste gedeelte in Arnhem. Daar wil ik dan ook het liefst hulp krijgen. Helaas wist mijn huisarts geen goede instellingen in Arnhem e.o.

Kan iemand mij wat aanraden? Het liefst gewoon vergoed door mijn zorgverzekeraar en met een zo kort mogelijke wachtlijst.

Alvast bedankt..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Psyche
1.6K

Het beste antwoord

Hier valt geen antwoord op te geven, want een 'goede' hulpverlener kan voor iedereen anders zijn, het moet ook klikken.
Zoek op internet naar psychologen/psychiaters in je omgeving, denk ook aan ziekenhuizen en dergelijke.
Kijk op de site van je zorgverzekeraar of daar aangegeven staat met welke hulpverleners/instellingen zij een contract hebben of bel ze op om dat na te vragen.
Dan kun je eventueel mensen gaan bellen om te vragen of ze ervaring hebben met het behandelen van mensen met vermoedelijk ADD.
Of kijk op de site van de Stichting ADD: http://www.sadd.nl/2011/hulp%20vinden.htm
Succes met het vinden van goede hulp!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ik heb zelf bij accare gezeten, die zat in Groningen. maar volgensmij is Accare wel in elke stad
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
trouwens, ik had helemaal geen wachtlijst, misschien komt dat omdat ik voorran kreeg omdat ik in een instelling zat, maar misschien was het ook wel omdat ze veel 'personeel' hebben of het er rustig is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zie op de website dat het echt in het noorden zit. Van friesland tot en met overijssel. Moet echt in Gelderland zitten aangezien ik afhankelijk ben van openbaar vervoer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien elker? of kan je informeren bij jeuhdzorg? die weten dat allemaal wel!
Ik heb goede ervaring met GGZ Max Ernst, op de Velperweg in Arnhem. Zij hebben vele 'behandelaars' op verschillende vakgebieden.
Het blijft echter belangrijk aan te geven of je met een bepaalde therapeut/psycholoog overweg kunt. Zo niet dan krijg je een ander toe gewezen, gericht op jouw wensen.