Hoe weersta je de verleiding om chips,koekjes etc te gaan eten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Psyche
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die taartjes , koekjes en chips worden idd ieder jaar lekkerder . MMM wat een lekkere taartjes.

Antwoorden (7)

Kauwgom kauwen, heb je iets in je mond wat niet opgaat ;).

Veel eten bij het avondeten en ontbijt helpt ook, dan krijg je niet later snackneigingen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeievraag xd
Haha
Ik zou zeggen: eet 's morgens goed ontbijt en eet tussen de middag ook normaal, dan heb je al minder last van een vreetkik ;)
Anders: EET KAUWGOM (<< it) xd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om te beginnen niet in huis halen, doe boodschappen als je net gegeten hebt en maak een lijstje met wat je nodig hebt.. Als je een snaai aanval krijgt drink dan 1 of 2 glazen water.. En mocht je niet willen snaaien vanwege overgewicht wil een confronterende foto op de plaats van de ships te plakken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo min mogelijk van dit spul in huis halen. Bij echte trek een appel eten of ander fruit. Jezelf aanleren dat je alleen op bijvoorbeeld zaterdagavond zoiets eet.
Als je lekkere trek krijgt, je tanden gaan poetsen.
Bedenken hoeveel kilo's je niet gaat aankomen als je het niet eet, en hoeveel geld het scheelt ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een gezond lichaam , met genoeg beweging , veel gezond eten ( vezelrijk en gebalanceerd ) , genoeg kwaliteit en plezier in je leven en vooral een levensdoel.

Dan hoeft dat snaaien niet meer, je doet het soms wel maar je kan de verleiding weerstaan als je voelt dat het niet goed voor je is .

Snaaien is een soort verslaving en met een verslaving probeer je een leegte te vullen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sporten! Sinds ik sport is mijn behoefte aan allerlei lekkers enorm afgenomen. Ik denk dat het komt door de aanmaak van endorfynen. Een gelukshormoon die je volgens mij ook krijgt als je jezelf verwent met lekkernijen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ helemaal mee eens .
wat bij mij altijd wel werkt is kauwgom kauwen, of gewoon het op een moeilijk bereikbare plek zetten zoals: hoog in een kast. want als je dan zin hebt in een chocolaatje dat je dan geen zin hebt om het weer helemaal te moeten pakken... mja bij mij werkt het wel want ik ben lui ;)
Bronnen: