Als ze met ouder worden blijft duren.
fremar
13 jaar geleden
Een depersonalisatie heeft voor iedereen een andere betekenis, de mensen die daar last van hebben.
Meestal heb je dat wel je hele leven, maar zijn het maar periodes wanneer je er wat van merkt of last van hebt.
De een heeft er jaren last van, dan een tijd niet meer en dan komt het weer terug of blijft het weg.
De ander heeft er een mand last van, gaat weer weg, komt na een maand weer terug.
Daar is niks over te zeggen.
Maar het heeft wel te maken met je leefpatroon.
Je manier van leven dus.
Wanneer je goed voor jezelf zorgt, denk aan;
- Voldoende rust
- Voldoende tijd voor jezelf
- Voldoende eten en drinken
- Voldoende sporten
merk je dat wanneer je beter in je vel zit, minder kwetsbaar ervoor bent.

Toegevoegd na 41 seconden:
mand = maand