contactlens verloren, hoe kan ik nu aan contactlenzen komen tijdens de feestdagen?

Ik ben lenzen drager en ben een lens verloren en heb geen reserve meer.
ivm de feestdagen kan ik ook niet naar de opticien.
heeft iemand enig idee hoe ik aan contact lenzen kan komen?
ik heb ook geen bril.
heb +5.50 en zie zonder lenzen bijna niks..

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Optiek
2.3K

Antwoorden (2)

Noodgeval rondvragen naar een aantal leesbrillen en daarvan de glazen op elkaar plakken? Succes
4 jaar geleden
Pieterke
4 jaar geleden
Dat werkt niet. De min is overigens niet van mij.
Specsavers is morgen geopend. Ik weet niet of dat voor alle filialen geldt.
https://www.specsavers.nl/?gclid=EAIaIQobChMIoPSNssHR5gIVi7TtCh23xAI3EAAYAyAAEgIFtvD_BwE
Misschien zijn er nog wel meer opticiëns/brillenzaken morgen open.
Ik zie nu dat het niet in de link staat maar ik heb het wel zien staan op internet. Zal nog even verder zoeken.
Hier kun je vinden welke winkels van Specsavers open zijn:
https://www.openingstijden.nl/Specsavers/

Hopelijk heb je er wat aan.
Toegevoegd op 25 december 2019 19:27: tekst