Kan een merklogo op brillenglazen behouden blijven als de glazen op sterkte moeten zijn?

Ik heb een merkbril aangeschaft waarbij het merk onderaan het glas te zien is.
Nu heb ik natuurlijk glazen op sterkte nodig maar kan ik op een of andere manier alsnog dan de logo laten overzetten of behouden?

Iemand een idee hoe dit het beste voor elkaar te krijgen? Gr

Picture for question
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Optiek
4.4K
Ritsuka
5 jaar geleden
Dat lijkt mij niet fijn kijken, zo'n tekst onderaan je glas. Het ziet er ook wat raar uit om mee rond te lopen.
ronron1212
5 jaar geleden
Dat zijn nep glazen de glazen die er in worden gezet zijn heel andere.

Antwoorden (1)

De keren dat ik een bril heb gehaald, waren dat soort logo's op een bril altijd gewoon stickers.
Je kunt dus de sticker eraf halen, bewaren, en dan op je glas op sterkte plakken als je de bril komt afhalen.

Maar je gaat dan wel last hebben van de tekst, dan heb je continu een vlek in je gezicht. Je kunt de bril niet goed schoonmaken, omdat de sticker in de weg zit. En uiteindelijk gaat de sticker gewoon loslaten.

Maar je kunt het dus wel op je bril doen, als je hiermee voor gek wilt lopen.
5 jaar geleden
SimonV
5 jaar geleden
Plus, ook voor dit educatieve element: “Maar je kunt het dus wel op je bril doen, als je hiermee voor gek wilt lopen.“ ;-)
Ritsuka
5 jaar geleden
Ik vind dit net zoiets idioots als prijslabels en stickers aan een pet laten zitten, om te 'bewijzen' dat je er veel geld voor hebt betaald.
Castle
5 jaar geleden
Precies want als geld je graadmeter is dan heb je geen enkel besef wat je gelukkig moet maken in het leven. Dikke plus.