Waarom zijn torische lenzen +1.25 cilinder - 4.25 slecht te kopen?

Vandaag ben ik bij de oogarts geweest.
Moet in een oog + 1.25 Cilinder -4.25.

Normaal had ik mijn luie oog niet gecorrigeerd, nu wel.
Dus ging naar de opticien en (low budget) en verkochten alleen tot
- 2.25.

Wat is daar de rede van dat deze sterkte slecht te krijgen is.
Zelfs bij de betere opticien moet ik weken wachten.

Hij had geen verklaring.

Toegevoegd na 25 minuten:
Ik heb bij het huis eye wish coopervision besteld.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Optiek
2.2K
Amadea
11 jaar geleden
Gewone, goede, opticiens hebben binnen een paar dagen speciale lenzen geregeld. Maar die zijn inderdaad prijzig....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet dus 3 wkn levertijd.
Het huis, opticiens

Het beste antwoord

Ik ben zelf prima geholpen bij de medisch lenzen specialist.
http://www.oculenti.nl/
Misschien moet je met hun eens contact opnemen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Kijk eens op hun site bij medische toepassingen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb ze gebeld.
Ze kunnen helpen maar omdat ik al een bestelling heb lopen is(alleen paslenzen) is dit een goede optie voor de volgende keer.
Bedankt voor deze goede site!
Ze hielpen uitstekend!

Andere antwoorden (1)

Waarschijnlijk ben je opzoek naar een zachte lens? Een hoge cylinder is met een zachte lens nauwelijks tot niet te corrigeren. Mijn advies is om óf over te stappen op harde lenzen óf een bril te gaan dragen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt.
Harde lens mocht niet van de arts. Ik moest dat bestellen.
Omdat ik maar aan een ook gecorrigeerd word is een bril een beetje lastig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik moest zachte lenzen bestellen van de arts