hoe kan ik voorkomen dat er mascaradeeltjes in de randen van mijn bril terechtkomen?

hoe kan ik voorkomen dat er mascaradeeltjes in de randen van mijn bril terechtkomen? Ik heb net een mooie nieuwe bril gekocht en wil niet dat dit (zie foto, oude bril) weer gebeurt! Ook is het volgens mij niet mogelijk om ze er weer uit te halen..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Optiek

Het beste antwoord

Eigenlijk ben je een beetje laat, dis is iets waar je rekening mee moet houden bij het aanschaffen van de bril. De afstand van de glazen en het montuur tot je oog is verschillend. Daarnaast is ook de vorm van ieder gezicht verschillend en dus is dit verschillend van persoon tot persoon.

Maar nu je er eenmaal mee zit.. er bestaan natuurlijk wimperkrullers. Dit zijn een soort kleine tangetjes die je wimpers mooi in vorm brengen. Dit kan helpen om ze niet meer tegen je bril te laten komen.

Let ook goed op welke mascara je koopt. Sommige hebben tot doel je wimpers te verlengen, dat kan jij nou net niet gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Omdat het aan de binnenkant is: klein stripje plakband/boeklon er tegenaan plakken. Is dat stukje besmeurd met mascara dan vernieuwen. Goedkoopste oplossing of geen mascara gebruiken.