kring in mijn oog wat is dat?

Ik heb dagelijks 2 tot 3 x perdag een vlek in mijn oog en dat is binnen 2 uur een grote kring en bijna weg als ik dat niet heb, heb ik een fel flitsje in mijn ogen.
Mijn huisarts weet weer eens niet wat het is, heeft iemand dit ook en weet u wat het is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Optiek
1.6K

Het beste antwoord

Vraag een doorverwijzing voor de oogarts. Met ogen moet je voorzichtig zijn. Stel dat er netvlies losraakt of er is iets met je macula. Hoe eerder je erbij bent hoe beter. Huisartsen die iets niet weten, moeten mensen doorsturen als er gegronde klachten zijn.

Uit ervaring weet ik dat te laat ingrijpen drastische gevolgen kan hebben. Niet bang zijn, maar beter goed laten nazien bij iemand die het wél hoort te weten op grond van zijn studie.
Huisartsen zijn prima voor de huis- tuin- en keukenkwaaltjes, maar verder zijn ze doorgeef-loketten. Dat is ook het vak van huisarts.
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Flitsjes in je ogen ziet kan het een teken zijn van netvlies loslating.
Ik zou met deze klacht baar de huisarts gaan, hoe eerden hoe beter je geholpen kan worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en min. Lees de vraag nogmaals
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze was al Naar de huisarts geweest. Dus ik denk dat ze ff Naarden oogart moet. Het lijkt mij dat die er wat beter spullen voor heeft.