Kan je hoofdpijn krijgen als je geen lenzen meer gebruikt wat je dus jaren wel deed?

Zoja, hoelang zal dat duren? Gebruik namelijk al 2 dagen niet en heb 2 dafen hoofdpijn -.-

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Optiek

Het beste antwoord

dat kan zeker, vervang je de lenzen met een bril?
zonder vervanging van de lenzen kun je dus hoofdpijn blijven houden, zoals sommige mensen dat hebben die een bril nodig hebben, en erachter komen door de continu hoofdpijnen.
heb je het wel vervangen door een bril, dan zullen je ogen hier snel aan wennen en de hoofdpijn afnemen. je zou eventueel je ogen opnieuw kunnen laten opmeten om te kijken of de sterkte nog wel juist is, van verkeerde sterkte kun je ook hoofdpijn krijgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gebruik momenteel niks. Moet 2 weken zo rond lopen met -4 omdat ik me ogen ga laseren. En wil gedn 2 weken lang hoofdpijn:(
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
met -4 en niets gebruiken is het heeel goed mogelijk dat je hoofdpijn daarvan komt, als je zo nog 2 weken doormoet zou ik contact opnemen met de kliniek waar je je ogen laat laseren om even te overleggen wat je hier het beste tegen kunt en mag doen.
2 weken pijnstillers lijkt me ook geen feest namelijk, maar die kliniek zal vaker hiermee te maken hebben en heeft misschien wel goed advies.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Let wel op
Met pijnstillers . Neem dan geen asprinen en iprofen.
Paracetamol mag wel.
Weet niet wat hun advies was maar houd er even rekening mee. Sorry voor de boemoeizucht ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bemoeizucht ofniet, elke adviea is welkom ^^
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt!