ja. soms te efficiënt. we gaan deze test niet doen, die is te duur. dat soort dingen. daarom moet je soms zo doorzeuren als je ergens last van hebt, men werkt zo voordelig mogelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Absoluut NIET!!!

En daar kan ik heel veel voorbeelden van geven.

Voorbeelden die bijv. mijn zus aandraagt die hoofd verpleegkundige is in een groot ziekenhuis.
Voorbeelden uit de eigen ervaringen met een man met leukemie.
Voorbeelden op administratief vlak.
Voorbeelden uit de praktijk.

Oke, ik zal er eentje noemen:
Mijn man zou weer een nieuw proefpakketje aanvullende voeding krijgen.
Wat blijkt?
Weer brengt men een grote doos van dat hartstikke dure spul. Voor een maand. Dat is geen proefpakketje. Na een keer proeven weet je wel of je het te vreten vindt. Niet dus. Het wordt niet terug genomen.

Vorig jaar hebben we een aantal dozen van dat spul in de kliko moeten gooien.
Ik vind dat een enorme verspilling.