Wat zijn goede contactlenzen? Zie extra uitleg.

Zelf heb ik ontzettend snel last van rode ogen, vandaar dat ik ook de Air Optix night & day draag.

Ik zag op het internet de Biofinity van coopervision en de Proclear Compatibles voorbij komen.

Welke van de drie (of andere) kan ik het beste gebruiken?

Bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Optiek

Antwoorden (2)

Van zachte lenzen in het algemeen merk je minder dan welke lens dan ook. Toch houd je rode ogen als je gevoelig bent vaak. Het brengt ook andere risico;s mee. Als ik even mijn zus en mij neem:

Zij droeg zachte lenzen en hield ze goed schoon. Toch kwam er een bacterie onder en is ze aan een oog halfblind geworden.

Bij mij ging het wel goed, maar ik kon ze s avonds haast niet in. Ik droeg ook zachte. Het merk op zich maakt niet uit. Alledrie zijn wel ok, dus zou ik zeggen de goedkoopste.

Na wat met mijn zuster gebeurd was besloot ik me te laten laseren, zeker toen ik merkte dat het vergoed werd door de verzekering. Das nu 7 jaar geleden, en geen dag spijt gehad. Geen gekloot meer met lenzen en brillen, al moet je ook hierbij oppassen welke methode je neemt. Ik Had een Lasek behandeling. maar goed ik dwaal af... Succes bij het maken van je keuze.

je kunt het proefdragen als het goed is. Als het niet bevalt kun je ze inleveren. Vraag er maar naar bij je opticien. Dan kun je op je eigen gevoel je keuze maken. Dat weet jij nog het allerbest.

succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke verzekering heeft het laseren vergoed? Ik dacht dat ze dat nooit deden. Nu doen ze het vast niet meer. Er wordt zoveel bezuinigd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Agis, gewoon rondbellen. Het shceelt hun ook een duit in hun portemonnee als ze geen lenzen en brillen meer hoeven te vergoeden...
Wij gebruiken al jaren dag lenzen, ong. net zo duur(je hoeft geen vloeistof te kopen) en elkedat verse schone lenzen en lekker dun. Ik zou zeggen probeer er eens een paar.