Hoe lang duurt het om de poten van een bril te laten repareren? ZIE EXTRA UITLEG

De poten van het montuur zitten er niet meer aan vast en de schroefjes zijn zo klein, ik kan hem niet zelf maken. Hoe lang gaat dit ongeveer duren bij de opticien?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Optiek
1.4K

Antwoorden (1)

Indien de scharnieren of het schroefdraad niet beschadigd
zijn, is het een kwestie van schroefjes/boutjes indraaien.
Dat neemt een paar minuten in beslag als u aan de beurt bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jammer genoeg is het scharnier wel beschadigt. Het ijzer is gebogen. Weet je ook hoelang het dan gaat duren?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De opticien kan in 1 oogopslag zien of hij het materiaal nog kan bewerken dmv verwarmen, buigen of verlijmen.
Het is beter om eerst een prijsopgaaf te vragen om niet voor verrassingen komen te staan.
Voor zo,n reparatie staat ongeveer 30 minuten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wauw, ik had gedacht dat zo iets dagen zou duren. Ach ja, beter toch. Als het een heel kleine beschadiging is kan het toch ook gratis zijn? :)