Waar zijn de lenzen het beste? Waar krijg je het meeste waard voor je geld

er zijn zoveel verschillen,
waar moet ik op letten?
Zo heb je bij andere slechte service maar toch goede lenzen.
Bij Spec-bewaarder heb je nu lacrima lenzen?
Heb een budget van 110 per maand voor normale lenzen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Optiek
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tsja ik weet niet wat voor sterkte je hebt maar ik haal altijd bij mijn oogarts in het ziekenhuis lenzen die kosten 150 euro en kunnen een half jaar mee weet niet of je bij een oogarts loopt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nja goed ik draag dus ook al 24 jaar lenzen en heb het altijd via de oogarts gedaan. Maar goed dan zou ik goed uitzoeken welke jou het beste lijk. Suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kosten ze dan 150 euro voor 12 maandlenzen met bolling en cilinder?

Antwoorden (4)

110.- per maand is wel erg veel .... de prijs is afhankelijk van welke lens er het best bij je ogen past , en dat is niet altijd de duurste . Waar hangt het allemaal van af ? sterkte, wel of geen cylindrische afwijking , materiaal en noem zo maar op . Die lacrima is trouwens wel een erg goede lens en ook met cylinder te verkrijgen . grt Marc , en ja ik heb een specsaverswinkel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb 40 jaar lenzen gedragen en ben altijd klant geweest bij een lenzenspecialist. Deze zit in Utrecht, Arnhem, Deventer.
Altijd prima geholpen, goede service enz.
Maar er zijn vast ook veel anderen die goed zijn.
Maar ga in elk geval naar een specialist.

Hieronder hun prijslijst. Ver onder die €110 per maand hoor!

Waar je op moet letten kan een specialist jou vertellen, die kijkt naar je ogen en meet ze aan, aangepast aan jouw ogen.

http://www.lens.nl/menu_04-contactlenzen/prijslijst_vormstabiel.html

Persoonlijk zou ik geen Kruidvatlenzen nemen, die zijn niet afgestemd op jouw ogen. En je ogen moet je zuinig op zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb al 7 jaar lenzen bij pearl. Bevalt me heel goed. Als er wat is kan je gelijk naar de winkel en in het begin moet je sowieso op controle komen ieder half jaar en na een tijdje 1x in het jaar. Ook kan je je lenzen laten opsturen. De goedkoopste lenzen zijn daar ongeveer 20/25 euro en die zijn al heel goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet iedere lens is geschikt voor je, in het ziekenhuis kun je artsen vinden die oogmetrie doen en die werkzaam zijn in een brillenzaak. Bij Pearle weet ik dat je gratis lenzen kan testen. Zo kun je wel weten of deze geschikt voor je zijn en gooi je nooit zomaar geld weg.

Maak eens een afspraak en laat je inlichten en probeer desnoods het een en ander uit. Lenzen dragen doe je ook niet in een keer. Je oog moet er meestal even aan wennen.

Kijk wel goed naar zuurstof doorlatende lenzen en draag je lenzen niet heel de dag door!