hoe kan ik mijn moeder overtuigen dat ik lenzen kan dragen?

Ik wil ze heel graag, maar mn moeder vindt dat het vanaf je 16e mag , maar het mag toch al jonger?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Optiek

Het beste antwoord

laat je moeder een afspraak maken bij de oogarts, deskundiger kan ze het niet horen, ik had op mijn 13e lenzen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan mag het tegenwoordig ook, ik spreek over 25 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb al lenzen vanaf 10 jaar... Ben nu 20

Andere antwoorden (2)

Neem je moeder mee naar een plaatselijke optiekwinkel. Die kan je daar precies het juiste antwoord op geven. En ja, het mag al vroeger.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook naar een optometrist. Die kunnen en mogen meer dan een opticien maar ze zijn geen arts. Je mag tegenwoordig al lenzen vanaf je 10e ofzo en het is niet schadelijker dan een bril. Laat je moeder maar op Google zoeken.