Weet iemand een goede maar niet te dure zaak waar je lenzen kan kopen?

Het liefst zachte lenzen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Optiek
1.8K

Antwoorden (5)

ja, en die zaak heet internet. lenzen zijn nooit echt goedkoop. zoek een professionele site en vul jou wensen in. lenzen moeten goed zijn en lekker zitten. er is niks slechter voor je ogen dan foute lenzen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jah ik gebruik zelf lenzen van hans anders daarvoor betaal ik 50 euro voor voor 6 maanden dus 100 per jaar en bij pearl betaal je 30 euro per maand. En die van hans anders zitten gewoon het zelfde vindt ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik betaal iets van 21 euro per 3 maanden pakje. Dus 84 euro per jaar. Maar vergeet lenzenvloeistof, 4 euro per maand?.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vindt........
LensWay Goedkope lenzen van zeer goede kwaliteit! Ben erg tevreden met mijn lenzen!
Ook Mobiele Oogcontrole in heel Nederland.

LeerWiki.nl:

"Lensway is kwa verkoop van contactlenzen de marktleider van Europa. Met een omzet van 60 miljoen kan je Lensway een lenzenspecialist noemen. Ze hebben een zeer ruim assortiment aan contactlenzen. Behalve bekende merken verkopen ze ook huismerken van opticiens. Vergeleken met in de winkel kan je ruim 50 procent goedkoper uit zijn. De lenzen worden snel thuisbezorgd. Ook kan je heel makkelijk je laatste bestelling nog een keer bestellen, dat scheelt weer in de tijd. "

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat doe ik al jaren, bij b.v www.lensonline.be
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Hema, wel eerst de goede sterkte laten meten bij oogarts of opticien.