mijn nachtlens zakt weg, hoe komt dit?

Ik heb sinds vandaag nachtlenzen, rechts blijft hij goed zitten, alleen links niet, hij zit goed als ik hem in doe maar als ik een keer knipper zit hij onder mijn onderste ooglid, ik vind dat best eng dat is vast nergens voor nodig maar hij blijft dus niet gewoon op mijn oog zitten wat kan ik hier aan doen? met meer inzet vloeistof helpt niet en hem wat droger maken ook niet en met Kunst traan er bij ook niet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Optiek
1.1K

Het beste antwoord

Dit heeft te maken met de passing. Even een afspraak maken met je specialist. Blijft ie wel op zn plek zitten als je je oog dicht hebt?