Wie van jullie heeft een lui oog, en is naar een 3D-film geweest?

Ik heb zelf namelijk ook een lui oog (soms wel handig trouwens). Dat houd dus in dat je geen stereozien hebt (3D). Ik heb op school gevraagd of je wel 3D-films kan zien, en de docent zei dat een lui oog zich vooral concentreert op de pupil, terwijl je met een 3D film ook meer met de rest van je netvlies kijkt.
Nu is mijn vraag dus of hier mensen zijn die een lui oog hebben, en wel eens naar een 3D film zijn gegaan (ik dus niet), en of zij 3D zagen of niet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Optiek

Antwoorden (2)

Ja je kan gerust kijken hoor dat lukts wel ik heb zelf ook een lui oog
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het zelfde probleem en ik denk ook dat het ligt aan mijn lui oog