Ik zoek alternatief voor naproxen, krijg hier neusbloedingen van.?

Heb het nodig voor ontstoken peesaanhechting na val.

een jaar geleden
1.4K
SimonV
een jaar geleden
Naproxen is een bloedverdunner. Paracetamol niet. Overleg dus met je arts.
https://www.healthtap.com/questions/1049175-for-cavernous-angioma-what-are-non-blood-thinning-painkillers/
Cryofiel
een jaar geleden
@SimonV was me net voor.

Inderdaad, gebruik iets dat het bloed niet verdunt.

En overleg met je arts. Die kent jou en jouw specifieke situatie. Wij niet.
tinus1969
een jaar geleden
Alle ontstekingsremmers zijn ook enigszins bloedverdunnend. Het is namelijk onderliggend hetzelfde biologische mechanisme.

Geef als eerste antwoord