Binnen een half uur na gebruik merk je dat de pijn (zoals spierpijn, keelpijn, hoofdpijn) minder wordt. Dit effect houdt drie tot zes uur aan.
Amadea
2 jaar geleden
RyanRayana
2 jaar geleden
En komt het dan terug als het uitgewerkt is?
Amadea
2 jaar geleden
Dat hangt natuurlijk van heel veel factoren af: wat voor pijn door welke oorzaak en is het lichaam in staat om dat zelf te genezen of heb je daar een arts en een medische behandeling voor nodig?