Het verschil zit in de hulpstoffen; ze komen waarschijnlijk ook uit een andere fabriek. De werking is gelijk.
Sommige mensen hebben last van de andere hulpstoffen
3 jaar geleden
SimonV
3 jaar geleden
+
Hulpstoffen Oxazepam Teva
Aardappelzetmeel, lactosemonohydraat, povidon (K25) (E1201), magnesiumstearaat (E572), colloïdaal siliciumdioxide (E551).
Er zijn gedocumenteerde gevallen van allergische reacties op povidon.
Voor een uitspraak over de mogelijke gezondheidsrisico’s van colloïdaal siliciumdioxide (E551) in voedsel is meer informatie nodig over de opname in het lichaam en eventuele ophoping in weefsels. Hulpstoffen Oxazepam Centrafarm
Lactose, microkristallijne cellulose, natriumzetmeelglycolaat en magnesiumstearaat.
Afhankelijk van de bron kan natriumzetmeelglycolaat nadelige effecten op bepaalde personen hebben. Mensen met een allergie voor maïs of bij coeliakie kunnen bijwerkingen ervaren.