Kan ik mijn medicatie gewoon gebruiken na het verwijderen van een verstandskies?

het betreft Flixotide Diskus 250mg (de werkzame stof heet fluticasonpropionaat, in poedervorm). dit medicijn wordt geïnhaleerd in de longen, en gaat dus langs de wond van de kies. kan ik dit gewoon gebruiken, of is dit af te raden?

5 jaar geleden
1.3K
Ivana
5 jaar geleden
Bel de apotheek, die geven direct het juiste antwoord. De plaatsvervangende nachtapotheek mag je ook bellen.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dat kun je toch gewoon aan je artsen vragen, of ben je bang voor ze? Iedereen kan hier antwoord geven en dan geloof je dat?

Antwoorden (1)

Ja, pillen kan je gewoon slikken na en verwijderen van een verstandskiest.

Zolang je geen erge pijn heb en er na een paar dagen geen vreemde dingen zijn is er geen probleem.
Zowel zou je eventueel naar een dokter of huisarts kunnen gaan.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
macuser2000
5 jaar geleden
maar dit zijn geen pillen. het is een diskus waar een poeder in zit. dit poeder inhalleer je, en komt dus via je mond terecht in je longen... kan dit?
Ritsuka
5 jaar geleden
Lees de vraag nog eens goed