Blijf je een slecht beeld hebben na een migraine aanval?

Ik heb de laatste tijd veel last van migraine en heb hier nu ook bètablokkers voor alleen deze werken na mijn gevoel niet. Na mijn migraine aanvallen heb ik geen aura's maar heb ik wel het gevoel dat ik waziger zie en dingen slechter tot mezelf opneem, kan dit zo zijn?

(ik heb voordat ik de hoofdpijn krijg altijd aura's)

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

Bèta blokkers werken maar (als ze al werken,wat niet altijd zeker is)na een 4 à 6 weken.Dus eventjes geduld.Als je wazig zicht hebt na een aanval wil dat zeggen dat de aanval nog niet volledig weg is,je zit nog wat met de naweeën.Een migraine aanval kan tenslotte ook zeer lang duren.
fremar