Kan mirtazapine mij depressief maken?

Ik neem mirtazapine 15 mg in voor mijn stemmingswisselingen, ik ben 16 jaar oud. Nu voel ik me erg leeg en wil niks meer doen. Kan dit komen door de mirtazpine of niet?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Ja, als je pas begonnen bent met het slikken van mirtazapine dan is het vaak het geval dat de verschijnselen eerst erger worden. Na twee tot vier weken pas zul je je beter gaan voelen. Maar vertel het meteen aan jouw behandelend arts als dit niet gebeurt, en je je zelfs slechter gaat voelen.
Amadea